gethouse logo
Real estate Διαχείριση ακινήτων - Κύρκος & Συνεργάτες
Οπλ. Πουτέτση 22, Ιωάννινα 45333
Τηλ. 26510 71116
e-mail: info@gethouse.gr

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 3-8-2017.

Χρήσιμα Στοιχεία

εικόνα άρθρου


Στις 3 Αυγούστου σε πλήρη λειτουργία η Ιόνια Οδός.

Με το «καλημέρα» του Αυγούστου, τίθεται σε λειτουργία η δεύτερη ζώνη διοδίων της Ιονιας Οδού. Από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 1η προς Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017, θα ξεκινήσει η λειτουργία του μετωπικού σταθμού διοδίων της Κλόκοβας, καθώς και των πλευρικών σταθμών του ανισόπεδου κόμβου (Α/Κ) Μεσολογγίου, με χρέωση 2,95 ευρώ και 1,25 ευρώ αντιστοίχως για τα ΙΧ.
Σήμερα, σε κυκλοφορία έχουν παραδοθεί τα 182 από τα συνολικά 196 χλμ. του αυτοκινητόδρομου, ενώ τα εναπομείναντα 14 χλμ. από Πέρδικα Ιωαννίνων έως και Α/Κ Εγνατίας, πρόκειται να παραδοθούν σε κυκλοφορία την Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017.

Όπως ανήγγειλε την περασμένη εβδομάδα, κατά την παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος Αμφιλοχία - Σελλάδες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, τα εγκαίνια του αυτοκινητόδρομου θα κάνει ο Πρωθυπουργός στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων που θα συναντούν λοιπόν οι οδηγοί στη διαδρομή από Αντίρριο έως Ιωάννινα θα είναι στην παρούσα φάση δύο, στην Κλόκοβα και στο Αγγελόκαστρο. Με την πλήρη λειτουργία της, η Ιόνια Οδός θα διαθέτει τέσσερις ζώνες χρέωσης.
Η ζώνη χρέωσης που τίθεται σε εφαρμογή στο τμήμα από Α/Κ Αντιρρίου έως Α/Κ Χαλικίου έχει μήκος 46,5 χλμ. και περιλαμβάνει στην παρούσα φάση το μετωπικό σταθμό διοδίων Κλόκοβας και τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων στον Α/Κ Μεσολογγίου. Οι τιμές διοδίων τελών στα μετωπικά διόδια Κλόκοβας διαμορφώνονται για δίκυκλα/τρίκυκλα σε 2,05 ευρώ, για ελαφρά οχήματα 2,95 ευρώ, για φορτηγά ως 4 άξονες 7,45 ευρώ και για μεγαλύτερα οχήματα 10,40 ευρώ. Αντίστοιχα, στα πλευρικά διόδια Μεσολογγίου οι τιμές διαμορφώνονται ανά κατηγορία σε 0,85 ευρώ, 1,25 ευρώ, 3,10 ευρώ, 4,40 ευρώ.

Η τιμή διοδίου τέλους καθορίζεται σε κάθε μετωπικό σταθμό βάσει του συνολικού μήκους της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός. Στους πλευρικούς σταθμούς εξόδου, βάσει του μήκους από την αρχή της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός μέχρι το σταθμό και στους πλευρικούς σταθμούς εισόδου βάσει του μήκους από το σταθμό έως το τέλος της ζώνης στην οποία αυτός ανήκει.
Μέσα στο επόμενο διάστημα, με τη λειτουργία των μετωπικών σταθμών Μενιδίου και Τερόβου και των πλευρικών Γαβρολίμνης, Άρτας και Γοργόμυλου θα ολοκληρωθεί το σύστημα χρέωσης της Ιόνιας Οδού.
Η εταιρεία Νέα Οδός, που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, προσφέρει σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού που βρίσκεται σε κυκλοφορία, μια σειρά υπηρεσιών οδικής ασφάλειας και εξυπηρέτησης:
Α) 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας
Β) 4ψήφιο αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075
Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 2641 306 306
Δ) Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης

Ιόνια Οδός: Εγκαινιάζεται το τμήμα Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο την Μεγάλη Τετάρτη 12-5-17.

Τρίτη, 11 Απρίλιος 2017

Ο κύβος ερρίφθη και για την Ιόνια Οδό. Την Μεγάλη Τετάρτη το μεσημέρι στις 14:30 σύμφωνα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και του παραχωρησιούχου "Νέα Οδός" θα δοθεί στην κυκλοφορία η Σήραγγα Κλόκοβας, η μεγαλύτερη στην Ιόνια Οδό με μήκος 3 χλμ. και το τμήμα μέχρι το Κεφαλόβρυσο. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com θα γίνει σε σχετικά "στενό κύκλο" καθώς πρόκειται για τμηματική παράδοση και όχι όλου του αυτοκινητόδρομου.
Συνολικά θα δοθούν στην κυκλοφορία 37χλμ νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου και να προσθέσουμε τα 59χλμ που ήδη λειτουργούν από τις 27 Δεκεμβρίου, τότε από μεθαύριο από την Κλόκοβα μέχρι και την Παράκαμψη Αμφιλοχίας θα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία 96χλμ νέου δρόμου.
Επίσης προσθέτοντας και το τμήμα Άγιος Δημήτριος Άρτας-Πέρδικα Ιωαννίνων συνολικού μήκους 53χλμ, τότε στο σύνολο της η Ιόνια Οδός θα λειτουργεί από τη Μεγάλη Τετάρτη 149χλμ από τα συνολικά 196χλμ.
Την παράδοση του νέου τμήματος στην κυκλοφορία θα κάνει ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και αμέσως μετά ο δρόμος θα ανοίξει για να εξυπηρετήσει τους ταξιδιώτες του Πάσχα.

Η ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ


Ας δούμε όμως τμήμα-τμήμα από την Μεγάλη Τετάρτη τι θα λειτουργεί και τι θα παραμένει υπό κατασκευή:

-ΑΝΤΙΡΡΙΟ-ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΚΛΟΚΟΒΑΣ: Υπό Κατασκευή (4χλμ)


-ΣΗΡΑΓΓΑ ΚΛΟΚΟΒΑΣ-ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ: Σε λειτουργία (96χλμ)


-ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΡΤΑΣ: Υπο Κατασκευή (27χλμ)


-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΡΤΑΣ-ΠΕΡΔΙΚΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ: Σε λειτουργία (53χλμ)


-ΠΕΡΔΙΚΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΚΟΣΜΗΡΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΕΓΝΑΤΙΑ): Υπό Κατασκευή (15χλμ).


Οι ταξιδιώτες του Πάσχα θα συναντήσουν δρόμο ασφαλή (στα έτοιμα τμήματα) με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου. Ο άξονας της Ιόνιας Οδού διαθέτει 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και ανισόπεδους κόμβους σε όλο το μήκος της.
Για τα υπόλοιπα υπό κατασκευή τμήματα ο μέχρι σήμερα προγραμματισμός, σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Υποδομών στο ypodomes.com είναι την Πρωτομαγιά να δοθούν και τα πρώτα χιλιόμετρα από το Αντίρριο μέχρι την Κλόκοβα, ολοκληρώνοντας πλήρως το νότιο τμήμα που θα διαθέτει 100χλμ συνεχούς αυτοκινητόδρομου.
Για το καλοκαίρι προγραμματίζεται η ολοκλήρωση των 2 τελευταίων τμημάτων Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος και Πέρδικα-Κοσμηρά που θα ολοκληρώσει πλήρως το έργο.


Παράδοση του νέου τμήματος του Αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού από τη Φιλιππιάδα μέχρι την Πέρδικα Ιωαννίνων.

23/2/2017

Η χθεσινή παράδοση του νέου τμήματος του Αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού από τη Φιλιππιάδα μέχρι την Πέρδικα Ιωαννίνων, ήταν ίσως η πιο ιδιαίτερη, η πιο φορτισμένη παράδοση σε λειτουργία δρόμου εδώ και χρόνια.
Καταρχάς μιλάμε για το πρώτο τμήμα αυτού του κλειστού αυτοκινητόδρομου που παραδίδεται στον Νομό Ιωαννίνων. Ακόμα όμως και αυτό το γεγονός ίσως να φαίνεται πολύ πεζό για κατοίκους άλλων περιοχών όμως πραγματικά, η χθεσινή παράδοση σε λειτουργία ήταν συγκινητική. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια κινητοποίηση, τέτοιο ενθουσιασμό για την έλευση της Ιόνιας Οδού, μία ανάσα πριν τα Ιωάννινα.
Εδώ στο ypodomes.com το τελευταίο διάστημα καταγράφουμε μία μεγάλη "έκρηξη" ανυπομονησίας, με τηλέφωνα, mail, μηνύματα στο facebook σχετικά με τη λειτουργία αυτού του τμήματος. Η προετοιμασία για την τελετή εγκαινίων είχε ξεκινήσει από την Τρίτη το μεσημέρι όταν ξεκίνησε η δημοσιογραφική αποστολή από την Αθήνα για τα Ιωάννινα. Όταν ήρθε η πρόσκληση, θυμήθηκα ότι έχω να πάω στην περιοχή οδικώς περίπου 10 χρόνια. Θυμόμουν αμυδρά ότι το τμήμα Αντίρριο-Αμφιλοχία είναι πολύ στενό, και ότι μετά την Άρτα ο δρόμος είναι εξαιρετικά όμορφος αλλά παγίδα θανάτου για τους οδηγούς.
Περάσαμε από τα ατελείωτα εργοτάξια της Κορίνθου-Πατρών, οδηγηθήκαμε στο νέο τμήμα της Ιόνιας μέχρι την Αμφιλοχία και μετά άρχισε ο οδηγικός Γολγοθάς. Φτάνοντας στην Άρτα, λόγω της ανάγκης "κουμπώματος" του υπάρχοντος δρόμου με το νέο τμήμα, μας "πέταξε" στην παλιά πλέον εθνική οδό. Ήταν περίπου 7 το απόγευμα οπότε είχε ήδη σκοτεινιάσει.
Ομολογώ ότι περνώντας ξανά από αυτόν τον δρόμο ξαναθυμήθηκα γιατί δεν ήθελα να τον χρησιμοποιώ. Δρόμος στενός, κάκιστο οδόστρωμα, δύσβατη περιοχή, ορεινή, μπροστά συνεχώς νταλίκες τις οποίες έπρεπε να κάνεις εξαιρετικά επικίνδυνες προσπεράσεις. Σε όλη τη διαδρομή υπήρχε άγχος για το πότε -επιτέλους- θα φτάσουμε.
Σκέφτηκα, πως μπορούν οι Ηπειρώτες (και όχι μόνο) να οδηγούν σε αυτήν την κατ`ευφημισμόν εθνική οδό. Γιατί μπορεί η εθνική να είναι σε κακή κατάσταση και στο νότιο τμήμα στην Αιτωλοακαρνανία, αλλά όταν έχεις την εμπειρία της Ηπείρου...

εικόνα άρθρου

Η απόσταση Άρτα-Γιάννενα μας πήρε περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά, όντας εγκλωβισμένοι πίσω από ένα κομβόι φορτηγών, σε μία συνεχή ανηφόρα με μηδενική ορατότητα καθώς δεν υπήρχαν φώτα αλλά μαύρο, πυκνό σκοτάδι που έκανε την οδήγηση δύσκολη, σχεδόν βασανιστική.
Τότε συνειδητοποίησα γιατί υπάρχει αυτή η ανυπομονησία που δεν την έχω βιώσει σε άλλο έργο στη χώρα (ούτε καν στο Μετρό Θεσσαλονίκης που είναι ένα από τα αιώνια έργα). Κατάλαβα γιατί έχει τόσο μεγάλη σημασία για την Ήπειρο η λειτουργία της Ιόνιας Οδού.

Αυτό που υπήρχε τόσα χρόνια στην Ήπειρο, δεν ήταν θυμός ή γκρίνια όπως σε άλλες περιοχές που κατασκευάζονται δρόμοι. Υπήρχε μία ιώβια υπομονή, μία καρτερική σχεδόν υπομονή, για την έλευση του νέου δρόμου. Βλέπετε, όταν οι δρόμοι που είχες μέχρι χθες ήταν αυτό που κλασικά λέμε "καρμανιόλα" και επί δεκαετίες δεν υπήρχε μία βελτίωση, η χθεσινή μέρα γίνεται αυτομάτως σημαντική, τεράστια. Είναι σαν να πηγαίνεις από την ερασιτεχνική κατηγορία στο Champions League. Αυτό έγινε χθες.


Από εχθές το μαρτύριο της οδήγησης σε αυτή την εθνική οδό, πέρασε στην ιστορία, τουλάχιστον όσον αφορά το τμήμα μεταξύ των δύο μεγαλύτερων αστικών κέντρων της Ηπείρου, των Ιωαννίνων και της Άρτας. Εξάλλου μετά την Πέρδικα κατεβαίνεις στην "ισιάδα" μόλις 15χλμ από τα Ιωάννινα.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος, με το σύγχρονο ασφαλές οδόστρωμα, με 2 φαρδιές λωρίδες ανά κατεύθυνση θα κάνει τους Γιαννιώτες και γενικά τους Ηπειρώτες, να ξεχάσουν γρήγορα τις δεκαετίες ταλαιπωρίας, όταν έβλεπαν στην Ανατολική πλευρά της χώρας, να λειτουργούν όλο και περισσότερα νέα τμήματα αυτοκινητόδρομων και να συνειδητοποιήσουν ότι ήρθε η ώρα να βγουν από τα δικά τους "οδικά δεσμά".
Η χθεσινή μέρα, μία ημέρα μετά την ιστορική μέρα απελευθέρωσης της πόλης, ήταν και πάλι ιστορική. Ήταν η μέρα που τα Ιωάννινα αλλά και γενικά η Ήπειρος γιόρταζαν άλλη μία απελευθέρωση, αυτή τη φορά οδική. Η οδηγική εμπειρία από εχθές είναι τελείως διαφορετική. Ασφάλεια, ταχύτητα και σύγχρονος δρόμος αντικατέστησαν την καρμανιόλα που λεγόταν εθνική. Κάποιος παρευρισκόμενος συζητούσε δίπλα μου στο χώρο των εγκαινίων και έλεγε "πριν έρθω εδώ σκεφτόμουν ότι θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τον παλιό δρόμο γιατί δεν θα έχει διόδια. Τώρα που οδήγησα τον καινούργιο, αυτό που έχω να πω είναι ότι δεν πρόκειται να ξαναπάω από εκεί ούτε για πικ-νικ. Αυτός είναι δρόμος, επιτέλους εκσυγχρονιζόμαστε". Ομολογώ ότι συγκινήθηκα, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έχει τόσο μεγάλη αξία ένας δρόμος σε μία περιοχή. Τελικά έχει όμως.
Να ευχηθούμε μέχρι το καλοκαίρι η Ιόνια Οδός να έχει τελειώσει στο σύνολο της και μαζί με την Ολυμπία να δημιουργήσουν ένα ασφαλή αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει τα Ιωάννινα με την Αθήνα σε 3,5 ώρες και την Άρτα με την Αθήνα σε μόλις 3 ώρες. Άλλωστε μετά από τόσα χρόνια κατασκευής, υπομονής, προβλημάτων και αναμονής, η απελευθέρωση της Ηπείρου, από τα οδικά της δεσμά έχει ήδη αρχίσει. Η ιστορία γράφτηκε.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com



εικόνα άρθρου

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ- Μεταμορφώνει ριζικά τις οδικές μεταφορές,στην Ήπειρο και τη Δυτική Ελλάδα.

Αθήνα - Άκτιο σε 3 ώρες και 30 λεπτά


Αθήνα - Ιωάννινα σε περίπου 3 ώρες και 30 λεπτά.



Πλήρης μεταμόρφωση των οδικών μεταφορών σε Δυτική Ελλάδα και Ήπειρο υπόσχονται Ολυμπία Οδός και Ιόνια Οδός.Οι 2 νέοι αυτοκινητόδρομοι που έχουν ήδη ξεκινήσει την παράδοση τμημάτων, υπόσχονται από τον Απρίλιο να αναβαθμίσουν τις μεταφορές με σημαντικές μειώσεις χρόνων, αλλά και μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση.Το πρώτο που θα παρατηρήσει ένας οδηγός τον Απρίλιο είναι ότι στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Πάτρα έχει σταματήσει το βασανιστήριο των ατελείωτων χιλιομέτρων με... μία λωρίδα κυκλοφορίας (που τόσα προβλήματα έφερε με τον πρόσφατο χιονιά) και στη θέση της θα υπάρχουν 2 λωρίδες + ΛΕΑ και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Σε αυτά τα 120χλμ (εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί τα 29χλμ σχεδόν μέχρι το Ξυλόκαστρο) θα υπάρχουν κάποια λίγα σημεία με στενώσεις του αυτοκινητόδρομου που σταδιακά θα εξαλειφθούν μέχρι τον Αύγουστο. Λίγο πριν την Πάτρα θα υπάρχει η εντυπωσιακή Σήραγγα Παναγοπούλας που στο ρεύμα προς Αθήνα θα έχει μήκος 4,5χλμ.

Φτάνοντας στο Ρίο μέσω του Ανισόπεδου Κόμβου και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου ο οδηγός θα περνά "πάνω από το αυλάκι" χωρίς σχεδόν να το καταλαβαίνει καθόλου (αντίθετα η τσέπη του θα το καταλαβαίνει πολύ καλά). Προβλεπόμενος χρόνος: με μέση ταχύτητα 120χλμ θα περνά στο Αντίρριο σε 1 ώρα και 50 λεπτά (204χλμ)Εκεί χωρίς να βγαίνει από το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων θα συνεχίζει στον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού (πάλι με χαρακτηριστικά 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά ρεύμα κατεύθυνσης), και σε ελάχιστα χιλιόμετρα θα διανύει τη Σήραγγα Κλόκοβας μήκους 3χλμ, κάνοντας παρελθόν το επικίνδυνο πέρασμα περιμετρικά του ορεινού όγκου.
Από εκεί και σε περίπου 20 λεπτά θα περνά από το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο ενώ σε περίπου 50-55 λεπτά θα έχει φτάσει στην Αμφιλοχία, στα μισά της Ιόνιας Οδού. Συνολικά από την Αθήνα μέχρι την Αμφιλοχία θα απαιτούνται περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά. Αυτό θα φέρει μία τεράστια βελτίωση στις οδικές μεταφορές από/προς τις Δυτικές Ακτές και τα Ιόνια Νησιά. Για παράδειγμα η απόσταση μέχρι Λευκάδα/Άκτιο/Βόνιτσα θα απαιτεί μόλις 3 ώρες και 35 λεπτά (με την ολοκλήρωση της Αμβρακίας θα γίνει 3 ώρες και 15 λεπτά).

εικόνα άρθρου

Συνεχίζοντας προς βόρεια ο οδηγός θα περνά από την Άρτα σε χρόνο 3 ώρες, χρόνος που μοιάζει απίστευτος σήμερα και παρά το γεγονός ότι έχουν παραδοθεί ήδη τμήματα στην κυκλοφορία. Ο οδηγός θα μπορεί να φτάσει στα Ιωάννινα σε περίπου 3 ώρες και 30 λεπτά, χωρίς να έχει βγει από το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων, έχοντας χρησιμοποιήσει (πιθανά την Αττική Οδό) την Ολυμπία, τη Γέφυρα και την Ιόνια.Πολλοί συζητούν ότι η διαφορά της ώρας δεν είναι τόσο μεγάλη αλλά μικρότερη. Εδώ λοιπόν να σημειώσουμε πως το σημερινό όριο ταχύτητας δεν επιτρέπει μεγάλες ταχύτητες και μόνο αν κάποιος ρισκάρει πραγματικά τη ζωή του και τρέξει υπερβολικά σε δρόμους που δεν έχουν ασφάλεια μπορεί να πετύχει τέτοιους χρόνους. Η αντιπαραβολή των χρόνων γίνεται ακολουθώντας τα όρια ταχύτητας τα οποία σημειωτέον είναι πλέον 130χλμ (με εξαιρέσεις σε σημεία).Το σπουδαιότερο λοιπόν, πέρα του χρόνου είναι η ασφάλεια που θα κερδίσει ο οδηγός, η οποία σήμερα δεν υπάρχει ενώ κατά μήκος του δρόμου θα μπορεί να βρει ΣΕΑ, οδική βοήθεια αλλά και κάθε λίγα χιλιόμετρα, σύγχρονα μικρά κτίρια WC πλήρως εξοπλισμένα. Από τη λειτουργία Ολυμπίας-Ιόνιας περιμένουμε δραστική μείωση των ατυχημάτων και αντίστοιχη αύξηση της οδικής ασφάλειας.

Το κόστος τώρα για ένα τέτοιο ταξίδι είναι αρκετά τσουχτερό κυρίως λόγω της Γέφυρας. Αν χρησιμοποιήσετε την Αττική Οδό το κόστος είναι 2,80€. Η διαδρομή Ελευσίνα-Ρίο θα σας κοστίσει περίπου 11,50€ ενώ η διαδρομή Ρίο-Αντίρριο 13,30€. Τέλος η διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα θα σας κοστίσει περίπου ακόμα άλλα 12€ ευρώ. Σύνολο: 39,6€. Χωρίς Αττική Οδό: 36,8€.
Από τη λειτουργία Ολυμπίας και Ιόνιας Οδού θα επωφεληθούν όμως και περιοχές γειτονικές των αυτοκινητόδρομων. Ο Πύργος για παράδειγμα θα διανύεται σε περίπου 3 ώρες ενώ τα Καλάβρυτα σε 2 ώρες και 30 λεπτά. Ακόμα και η πρόσβαση στην Ηγουμενίτσα με χρήση και της Εγνατίας Οδού θα διανύεται σε 4 ώρες περίπου.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com



ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ


Από το Αντίρριο στα Ιωάννινα σε 100 λεπτά -Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες στην Ιόνια Οδό

4.7.2016 11:51


ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ



Η Ιόνια Οδός θα ενώνει το Αντίρριο με το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα και τα Ιωάννινα και είναι ένα έργο που περιμένουν άπαντες με ανυπομονησία σε Στερεά Ελλάδα και Ήπειρο, αλλά και στην Πελοπόννησο.

Η Ιόνια Οδός είναι ο δυσκολότερος υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος. Η χάραξη του δρόμου περνά από πολύ δύσκολα ανάγλυφα εδάφους και κυρίως είναι πάνω στη ραχοκοκαλιά της οροσειράς της Πίνδου. Ο δρόμος ξεκινά μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και συνεχίζει περνώντας από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα και φτάνει στα Ιωάννινα, όπου και συναντά την Εγνατία Οδό. Διασχίζει τους νομούς Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Πρέβεζας, Ιωαννίνων. Η ολοκλήρωσή του αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξη της περιοχής, που θεωρείται, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ, από τις πιο φτωχές στην Ευρώπη.


VIDEO



"Ιόνια Οδός", Ιούνιος 2016.





Bίντεο προόδου κατασκευαστικών εργασιών αυτοκινητοδρόμου "Ιόνια Οδός", Ιούνιος 2016.



"Ιόνια Οδός", Ιανουάριος 2016.




Bίντεο προόδου κατασκευαστικών εργασιών αυτοκινητοδρόμου "Ιόνια Οδός", Ιανουάριος 2016.

"Ιόνια Οδός", Σεπτέμβριος 2014.





Bίντεο προόδου κατασκευαστικών εργασιών αυτοκινητοδρόμου "Ιόνια Οδός", Σεπτέμβριος 2014.


εικόνα άρθρου